Christophe Galati
Sousban

Equipe : Deneos Production

Christophe Galati (Smudkip, Deneos)

Rôle : Fondateur, Game/Level Designer, Développeur, Scénariste, pixel art.

Guillaume Kuc (Shadoox)

Rôle : Graphiste, Illustrateur.
Lien : Blog

MetalRenard Samy Shbib (MetalRenard)

Rôle : Compositeur

MetalRenard, English Gentleman, Rocker and World Ambassador for Foxes!

I'm Deneos Production's go-to guy for music and sound. I've given my good friend Chris access to my back catalogue of music and I advise him on how to approach sound in his multitude of projects as well as providing him with original tracks for his games. I've done some sound effects for him too.

This all started a few years back when I got an invitation to join his team to make the game Moonlight Wisdom. His passion and dedication won me over and since then we've worked on lots of things together including Hespal War and Rainbow Gun Battle. Moonlight Wisdom has taken a back seat but I'm sure one day we'll finish it together because I know it's something Chris aspires to, and he's not the kind that gives up.

As for me, I've worked with animators such as Ryan from Delura, Verbal Processing on his very popular Minecraft animations and had my music featured in short films, gaming videos and on my own Youtube channel with a total of close to 2 million total views between them.

Chris is good at what he does and I hope we continue working together for a long time to come.

Liens : Page Youtube Site

Ergg François Barbary (Ergg)

Rôle : Graphiste, Pixel art

Ergg, Cuisinier de métier et Graphiste de passion.

Je suis le graphiste en charge des tilesets et charsets du jeu Moonlight Wisdom, et je donne occasionnellement coups de main et conseils pour d'autres jeux de Deneos Production.

Dans le vaste domaine qu'est l'infographisme, mon intéret se porte sur le Pixel-Art, discipline que je commence très jeune en reproduisant les tiles de Pokémon rouge sur Paint. Il fallut peu de temps pour que la découverte du logiciel RPGMaker vienne se joindre à ma passion des pixels. Ce n'est que sur les sites consacrés à ce logiciel que j'ai découvert le nom de la discipline que je pratiquais depuis quelques années : le Pixel-Art.

C'est ensuite sur un grand site francophone de Pixel-Art que j'ai rejoins l'aventure Deneos Prodution.

J'essaie à présent de concilier mon métier, mes loisirs, et le Pixel-Art afin de faire avancer peu à peu la machine.

Longue vie à Deneos Production !

Lien : Galerie